Profesyonel Hizmet ve Çözümlerimizi, Çözüm Ortaklarımız ile Birlikte, Yüksek Performans, Nitelikli Hizmet, Hızlı ve İhtiyaca Yüzde Yüz Cevap Veren Uygun Çözüm ve Bunların Sonucu Olarak Ortaya Çıkan Müşteri Memnuniyetidir.
Firmamızın Kalite, Güvenlik, Eğitim ve Müşteri Memnuniyeti Sertifikaları
Vizyonumuz,Türkiye'de ve Dünyada En İyi, Hızlı, Verimli ve Değer Yaratan Komünikasyon Sistem Tasarım ve Mühendislik Firması Olmaktır.
Misyonumuz, Aşağıda Belirtilen Vasıflarımızı Sürekli İyileştirmektir
Güçlü Yönlerimiz
Güvenlik Politikamız
TS EN ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin ana teması, Firmamızın hizmetlerinde kullanılan bilgi işlem faaliyetlerinde; insan,alt yapı, yazılım, donanım, kuruluş bilgileri, üçüncü şahıslara ait bilgiler ve finansal kaynaklar içerisinde bilgi güvenliği yönetiminin sağlandığını göstermek, risk yönetimini güvence altına almak, bilgi güvenliği yönetimi süreç performansını ölçmek ve bilgi güvenliği ile ilgili konularda üçüncü taraflarla olan ilişkilerin düzenlenmesini sağlamaktır.
Bu doğrultuda BGYS Politikamızın amacı;
Şirketimiz Güvenlik Risklerini Yaşamamak Adına Yukarıdaki Güvenlik Politikalarını Oluşturmaktadır.
Kalite Politikamız
Firmamız, Elektronik Malzeme Satışı, Yazılım Geliştirme, Tasarım ve Kurulum Hizmetleri gerçekleştirmektedir. Hizmetlerimizin sunulması aşamasında temel amacımız faaliyetlerimizi kurumsal politika ve prosedürlerimizin yanısıra, hizmet verdiğimiz organizasyonun ihtiyaç ve beklentilerinin karşılanmasını sağlamak, misyonunu gerçekleştirmesine katkı sağlamaktır. Kalite Yönetim sistemimizin kurulması ve işletimesinde belirtilen temel amaçlarımız dikkate alınmaktadır.
Kalite standardı kapsamında KYS'nin kurulumu, gerçeklenmesi, işletilmesi, izlenmesi, gözden geçirilmesi, sürdürülmesi ve tekrar gözden geçirilmesi için PUKÖ (Planla [kalite politikası, amaçlar, hedefler, süreçler ve prosedürlerin geliştirilmesi] - Uygula [kalite politikası, kontroller, süreçler ve prosedürlerin gerçekleştirilip işletilmesi] - Kontrol et [kalite politikası, amaçlar ve süreçler performansının değerlendirilmesi, uygulanabilen yerlerde ölçülmesi ve sonuçların rapor edilmesi] - Önlem Al [Yönetimin gözden geçirme sonuçlarına dayalı olarak, düzeltici ve iyileştirici faatliyetlerin gerçekleştirilmesi]) modeli kullanılmaktadır.