Yazıcı Yönetimi ve Optimizasyonu Uygulaması toner, mürekkep ve kağıt gibi sarf malzemelerinin tüketiminin kontrol edilmesi ve optimizasyonu için geliştirilmiştir. İşletmenin faaliyet alanına göre farklılık göstermekle beraber, yazıcı sarf malzemesi tüketimi yıllık ortalama olarak genel giderlerin %2 ila 5’i arasında gerçekleşir. İşletmelerin genel gider bütçelerinde çoğu zaman dikkat edilmeyen ve fark edilmeyen bu tutar hiç de küçümsenmeyecek meblağları bulabilmektedir. Birçok şirket, yazıcılar ve sarf malzemeleri için ne kadarlık bir toplam bütçe harcadığının farkında olsa bile detaylarının farkında değildir. Bundan dolayı harcamaların takibi ve kontrolü üzerinde bilinçli kararlar alamamakta çözüm olarak toner ve kartuş doldurma gibi anlık ve kolay çözümlere yönelmektedir. CİMRİ Yazıcı Yönetimi ve Optimizasyonu uygulaması baskı kalitesindeki optimizasyon özelliği ile ihtiyacınıza en uygun baskı kalitesini elde etmenizi yönetilebilir kılar. İşletmenizin yazıcı ve sarf malzemeleri ile ilgili giderlerinde isteğiniz doğrultusunda yapacağınız optimizasyon ile %50’ye varan oranlarda tasarruf imkanı sağlar.